Równica

Będzin 5 rano


Równica 9.03.2019
Pierwszy górski wypad w tym roku.
Z pozoru luzik, przecież to tylko Równica, taka tam zwyczajna górka.

Początek
Fotki z okolicy Domu Wczasowego "Daniel" ( część kompleksu tzw. Piramid)








Kościół Rzymsko-Katolicki pw. Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata

rzeźba Chrystusa (niczym w Rio de Janerio)


Las w marcu jest nijaki taki. Ani kolorów jak jesienią, ani żywej zieleni jak latem. ani puchu białego śniegu (tylko gdzieniegdzie białe punkciki śniegu).
Gołe drzewa, smutnawo nieco, jakby świat zatrzymał się w biegu.


żeby gdzieś dojść trzeba wiedzieć którędy...

hahah, to mnie rozbawiło (nie wiedziałam, że mój mąż robi reklamy i ma domek w Ustroniu 😀)

Mostek nad strumyczkiem( ja tam nie wiem, czy on bezpieczny jest...)


pieniek z  dziwnymi śladami


"Rozradowałeś mnie Panie swoimi czynami, cieszę się dziełami rąk Twoich" (Psalm 92,5)















Momentami podejście łatwe, lekkie i przyjemne...


no a czasem droga przez kamienie
albo śnieg

Miejsce nabożeństw ewangelickich w latach 1654 - 1709



po chwili widoki...









droga z przeszkodami...


chatka na sprzedaż...




na koniec tradycyjnie Janeczka (w Wiśle)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024