Idąc przed siebie

Rok piąty...
Ponad 1800 dni.
Dni walki z samą sobą.
Dni walki o własną godność.
Dni wychodzenia na prostą.
Dni zapomnienia.
Dni odbudowywania siebie.
Mieszanina zwycięstw i porażek, poplątanych emocji i błędnych decyzji.

Powoli zapominam tamte dni.
Powoli idę przed siebie bez bagażu tego, co złe.

Kartki z kalendarza.
We wspomnieniach.
Droga ku wolności.

23.05.2014.
Wychodzę.

Zabieram ...prawie nic, 
tylko to, co mam,
moje łzy,
wspomnień plik,
książek moc,
parę "szmat",
talerz, kubek, łyżkę, nóż.

Idę sobie.

No i już...


24.05.2014.
Sniadanie w ciszy,
kawa w ciszy,
promienie porannego słońca.
Zyję

16.12.2014
Zamykam wczoraj.
Co było tam:
łez potok,
przekleństw grad.

Zamykam przeszłość.
Nie zmienię jej
i dni, co smutkiem były wypełnione.

Odwracam się.
Nie szukam zdarzeń,
poplątanych myśli,
ukrytych cierpień.

Zostawiam tam
i już nigdy nie wrócę.

16.05.2015
Potrzebuję zatrzymać się pomiędzy łzami,
nad przepaścią wczorajszego dnia stanąć.
Potrzebuję siły, by zostawić to,co było
i na nowo obudzić się.
Obudzić się
do przyszłości

25.01.2016
Wstecz się oglądam,
jakby w kalejdoskopie zmieniają się obrazy,
konsekwencje złych decyzji,
słów wypowiedzianych spiesznie
przez przypadek, 
od niechcenia, 
bezmyślnie,
lub,
co gorsza pod przymusem.

Inny obraz się rysuje
krótkich chwili, co radość niosły
ulotnych tak, że wręcz niedostrzegalnych.

Co było? 
pytam samą siebie

odpowiedź skrywa łza

30.06.2017


Łaska życia
Poranna pobudka
Kubek pachnącej kawy
Śmiech

Pokój
Wypełnia mnie
Cokolwiek dzieje się
Jestem w Jego rękach
Wiem
Nawet w chwilowym cierpieniu

Oddycham
Oddechem miarowym
Idę
Krokiem prostym i mocnym
Żyję
I to się liczy

26.06.2018
Leżąc na piasku
w pozie nic-nie-robienia
w bez-myśleniu chwilowym
zatapiam się w ciszy.

Jestem
chłonę przestrzeń całym jestestwem
zachwycam się błękitnością nieba
falą unoszącą się gdzieś w oddali

Trwam
ukryta niczym w bańce mydlanej
we wszechogarniającej pełni istnienia Siły
większej niż moje ja

6.09.2018
Układam życie niczym kwiaciarka bukiet
kompozycja
kwiaty
dodatki
wstążki
kokardki
barwa
tonacja
precyzja
estetyka
piękno

4.03.2019

W Tobie jest siła
W Tobie jest chwała
W Tobie jest moc
Ty podnosisz mnie, gdy brakuje sił
Pokój dajesz, gdy wokół sztorm
Mogę ufać Ci, gdy ogarnia mrok
Nie zatrzyma mnie żaden strach
W Tobie siłę mam by do przodu iść
Mocą swą napełniasz mnie











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024