"Życie ma wiele barw"


Życie ma wiele barw.
Jest słońce i jest deszcz
Jest łza i jest śmiech
Jest dobro i jest zło
Jest zwycięstwo  i jest porażka
Jest zachwyt i jest smutek
Jest wolność i jest strach

Kiedyś...

Słowa, które mówisz
sącząc znad kufla
napełnione procentami wypitych łez

nie pytaj mnie o miłość
nie pytaj mnie o szczęście
wylałam je do zlewu
jak zawartość kolejnej twojej butelki
(18.12.2009)

Życie ma wiele dróg
Jest droga pełna róż
Jest droga pełna kolców
Jest droga równa i gładka
Jest droga pełna kamieni
Jest droga prosta
Jest droga pełna zakrętów
Jest droga moja
Jest droga cudza.

W obliczu nowych wyzwań, w przededniu stawiania kroków w nieznane, pozostawiając za sobą historię życia na krawędzi życia, trwania na krawędzi trwania, słów, które nigdy paść nie powinny - idę naprzód. 
I mam odwagę pytać o szczęście
I mam odwagę pytać o miłość
I mam odwagę pytać o radość
I mam odwagę żyć


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024