Pogoria 1

Kierunek - Pogoria 1

Spacer wśród zieleni, woda, cisza, świetne towarzystwo.
Spokojnie, czysto, ludzi trochę, ale nie za dużo.
Czasem ktoś na rowerze przejedzie prędko.
Niesamowite miejsce na relaks, zupełnie inne niż Pogoria 3.






szum
powiew
wiatr
fale cicho uderzają o nierówną linię brzegu
raz po raz zabierają ze sobą ślady brunatnego piasku
wtapiając się w toń

światło
blask
słońce
podnoszę głowę wysoko szukając promieni
które muskają twarz barwą ciepła
rozgrzewając serce





leżąc na piasku
w pozie nic-nie-robienia
w bez-myśleniu chwilowym
zatapiam się w ciszy

jestem
chłonę przestrzeń całym jestestwem
zachwycam się błękitnością nieba
falą unoszącą się gdzieś w oddali

trwam
ukryta niczym w bańce mydlanej
we wszechogarniającej pełni istnienia Siły
większej niż moje ja



otacza mnie bezkres niebieskości
przenikający lazur jeziora
gra świateł
feeria barw
nicość ukryta w Pełni
człowiek i Bóg
jednostka i Całość

zatapiam się
wchłania mnie Wszech-obecność i Wszech-czas
Istnienie ponad mnie
Istnienie ponad wszystko

bez Istnienia jestem pusta
bez Istnienia nie oddycham
bez Istnienia nie żyję

wtulam się Istnienie 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024