Włóczykijka na trasie - styczeń 2021

Włóczykijka na trasie - styczeń 2021...

Taaaaa....no to połaziłam....kierunek kuchnia - pokój (nogami), lub Będzin - Dąbrowa - Strzemieszyce- praca/dom(autobusem/tramwajem). 

Wstyd na całej linii - 5 sobót i 5 niedziel - serio, mogłam choć jeden dzień poświęcić na wycieczkę/spacer...

Trudno...

Inne sprawy zaprzątały głowę i czas...

 

1 Książki

Tylko 5 pozycji  - 1077 stron, hmmmm....no, bywało więcej...

Daisy von Pless - napisana w formie dziennika, dużo informacji i postaci historycznych, przeplatanych osobistymi przemyśleniami Autorki.

Marek Niedzwiecki - no, tego Pana przedstawiać nie trzeba, wiadomo Trójka, a teraz Radio 357 (fajna nazwa, nawiasem mówiąc)

Wisława Szymborska - Noblistka.

Tak sobie założyłam, że przeczytam w 2021 roku 12 tomików poezji, po jednym na miesiąc...

Zaczęłam od wysokiego P (p jak poezja)

Justyna Kopińska - cykl reportaży - raczej do czytania na spokojnie, bo zmusza do refleksji nad otaczającym światem.

C.S Lewis - przedostatnia cześć Opowieści z Narnii - no, dobra - to jest fantasy, ale takie z przesłaniem.

Na koniec Olga Tokarczuk - "E.E" - eeee, nie dla mnie, sorry, odrzuciłam po kilkunastu stronach i chyba trzech podejściach. No cóż, inne pozycje tej Autorki ok, ta NIE. 

 


 2. Dzierganki

 



https://srebrneszydelko.blogspot.com/2021/01/szal.html
 

3. Relax i czytelnia starych listów

Sprzątając Maminie mieszkanie natknęłam się  na stare, lub bardzo stare listy...

To niesamowite ile w nich historii, ile wydarzeń, emocji, treści.

Może jakąś kronikę napiszę...





https://siladozmiany2.blogspot.com/2021/01/atramentem-pisanew-listach-ukryte.html

 

4. Sprzątanie Maminego mieszkania...

Tak...to muszę zrobić, mimo że wciąż jest trudno...czasem bardzo trudno.

Przy okazji małe malowanko i odnawianko co się da odnowić, np starą szafę.. 

Nie trzeba wielkich nakładów finansowych, głownie potrzebna jest:

siła,

ochota,

determinacja

i co najważniejsze - CZAS. 

I gotowe!

 










 

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024