W archiwum znalezione..."Klatka" (2013 r.)





Klatka”

Tam, gdzie jestem rządzi ból
puka do drzwi każdego wieczoru
potykając się o porozrzucane butelki
powoduje cierpienie

związuje dłonie
nie pozwala dalej iść
mętnym spojrzeniem rzuconym od progu
zabija radość

w miejscu zamknięcia
klatka bez klucza
uwięziona przez człowieka

kiedy stało się, że zgubiłam siebie,
wewnętrzną prawdę o własnej sile
i straciłam fundament, który dostałam od ojca?

na którą z dróg miałam nie wchodzić
i którego znaku nie odczytałam poprawnie?
sto pytań, na które nie ma odpowiedzi!

a dziś, gdy wstecz się oglądam
jakby w podrzędnym melodramacie bez happy endu
występuję

i nie będzie Oskara
ani nominacji do roli życia
przegranymi stały się dni moje

jedno życie masz! – ktoś mi powiedział
i masz stanąć wreszcie na nogi
pytam siebie jak i kiedy?
gdy sił brak i brak jest miłości!

smutne życie i dni moje
wciąż od nowa szukam wyjścia
klatka stoi a ja wewnątrz
zamknął mnie w niej jeden człowiek








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024