"Chcę"



I
Chcę iść
chcę skakać
chcę biec

chcę widzieć
chcę słyszeć
chcę czuć 

chcę doświadczać
chcę kochać
chcę oddychać

chcę myśleć
chcę powstać
chcę odczuwać całą sobą

chcę

pozwól mi żyć

II
moje serce zapomniało co to śmiech
moja dusza zapomniała co to radość
moje ciało zapomniało co to taniec
moje ja zapomniało kim jest

III
chcę
w jednym słowie mieści się krzyk
chcę
wybrzmiewa echem, echem, echem
chcę
poznać moje ja,
a nie twoje
chcę móc pójść dokąd mam pójść ja a nie ty
chcę 
żyć
sobą
a nie tobą
chcę
czuć siebie
a nie to co czują inni
chcę
usłyszeć swoje myśli 
a nie cudze
chcę
mówić w swoim imieniu
a nie tak jak wdrukowano w moją duszę
chcę
nie bać się jutra
chcę
chcę
być wolna

Chcę żyć sobą..
Chcę żyć...
 
Pamiętam jak pisałam ten KRZYK rozpaczy, gdy życie i okoliczności spowodowały, że moje "ja"  i to co było ważne dla mnie-  na dłuższy czas przestało istnieć. Czułam się osaczona we własnym życiu...osaczona problemami innych i tym, że na tamtą chwilę byłam jedyną odpowiedzią na otaczajacą rzeczywistość
Bolało...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024