W archiwum znalezione "Rodzicom"




I
Człowiek, który pokazał mi świat
jak stawiać kroki
do przodu iść
kiedy milczeć
a kiedy mówić
kiedy być
a kiedy mieć

Człowiek, który pozostawił ślad
na serca dnie
wyrył głęboko prawdy odwieczne
był
podnosił, kiedy upadłam

On
choć niewiele słów
w miłości wierny aż do końca
dobrocia był niewyczerana
 On
Tatuś mój

(7.05.2010 r.)

II
Kołysałaś mnie w ramionach
gdy w płaczu wołałam o niedoli
próbowałaś trzymać za rękę
gdy odchodziłam na bok
szukajac nowych wrażeń

Siedziałaś przy mnie
gdy pogmatwane wzory
kierunki świata i iloczyny
przerażały mnie
jesteś przy mnie teraz
choć jestem już dorosła
(12.08.2010 r.)
-----------------
jesteś przy mnie teraz
choć
jesteś już daleko
(30.04.2020 r.)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024