Park Rozkowka - Grodziec part 2



Druga cześć wycieczki do Parku Rozkowka na Grodźcu. 

Kiedyś tu byłam ze swietlicowymi dzieciakami…ale to było baaaardzo dawno temu….


Zostałam zaproszona na Przyjacielski spacer niespodziankę. 

Fajnie…

Miałam mieć dużo siły i wygodne buty. 

Ok, wygodne buty mam ale białe…jak się potem okazało po spacerze były hmmm….Szare od pyłu przy polach. 

Ale cooo tam, szczególik. 


No, gdzie my pójdziemy?

Na Grabek?

Do Rynku?

Ale..ale chyba wiem….wydaje mi się ze wiem….albo nie?

Rozkowka! ale fajnie!

Poćwiczone…utrzymanie równowagi wcale  nie było takie proste… 

Fot. Marek S.

Rzeźby zwierząt rozmieszczone w różnych miejscach. 

Hahaha weszłam na górę 🤣
Fot. Marek S.

Kolejna rzeźba. 

Ze niby żaba….

Widoki z trasy
Kominy…

Koscioł…

I pole…
Czyli 3 w jednym. 

Intrygujące kule…hmm…może można na nie wejść?

Wiadomo - lody zaliczone być musza. 

Ślimak… na koniec…
Miejsce dobrze zagospodarowane, przestronne, atrakcyjne, dla każdego coś fajnego. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024