It's time to say goodbye -Będzin moim okiem

 

 


It's time to say goodbye

27 lat intensywnej współpracy, wzloty i upadki, miłość i macierzyństwo, smutki i radości, trudne decyzje i walka o lepszy świat dla naszej Trójki. 

Wolność i zależność, dostatek i trudności, śmiech i łzy. 

Ja i On, ja i Oni. 

Bóg i wiara, zaangażowanie w służby, które były dla innych błogosławieństwem. 

Już czas...czas na nowe otwarcie.

Jestem wdzięczna i za łzy i za śmiech, za wszystko to, co dane mi było przeżyć tu. 

I za trudne dni tez, bo to właśnie one wyzwoliły we mnie siłę i odwagę.  

Kilka fotek z miasta, które ma swoją historie, która nadaje temu miastu barwy, czasem niestety ciemne i tragiczne, czasem cudownie piękne...ale taki właśnie jest Bedzin - pełen emocji, pełen historii, pełen własnego bólu i radości.  

 

Pełen piekna

 



















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wystawa „W drodze”

Egzotarium Sosnowiec - 13.01.2024

Egzotarium Sosnowiec - 30.01.2024